tirsdag 1. november 2011

Tønsberg...


Idag reiste jeg, min søster og mamma til Tønsberg, kl SYV på morran, alt for tidlig, men jeg skulle bort på sykehuset der, jeg hadde egentlig ikke time hos lege før kl tolv. Men jeg måtte ta fastende blodprøver før jeg skulle til legen, så da måtte vi være ute i god tid. Og det var egentlig himla greit for da fikk jeg spist litt også etter alle de litrene med blod de tappa av meg...

Etter turen på sykehuset reiste vi på shopping på et senter i Tønsberg, og det var en opplagt og livlig gjeng kan du tro, fikk ikke kjøpt en ting, bare titta inn i butikkene og bestemte meg for at her er det ingenting jeg vil ha hehe...

Nå sitter jeg igrunnen bare her i godstolen og venter på at jeg snart kan gå å legge meg:)
Så dere får ha en fortsatt fin kveld, så sier jeg natta...

2 kommentarer:

  1. Koselig tur da, selv om vi ble litt trøtte:O) Klem

    SvarSlett
  2. Det var kjempekoselig at dere ville være med :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!