søndag 20. november 2011

Travel tid..

Dagene flyr her altså, og jeg har ikke fått satt meg ned for å blogge.
Men her kommer et innlegg.

Nå er det søndag igjen, og idag har jeg og min kjære kooost oss med en skikkelig god cowboy frokost.
Egg og bacon er det beste jeg kan få til frokost:)
Og siden jeg idag har holdt meg røykfri i en måned laget jeg kakao også til frokost:)



Her en dag gikk jeg og mine to puser tur ned til bryggeplassen vår, 
vi bor jo på landet hvos vi har strandlinje i strandfjorden, 
hvis jeg trenger en pause fra alt pleier jeg nå ned til plassen vår der.
Der er det utrolig stille og deilig.
Jeg vil gjerne vise dere noen bilder fra denne lille turen vår.

 Her er bildet av vår båt(den største) og en kammerat sin båt.
 Se på vannet her, helt blikkstille.
 Her er to bilder av veien ned til brygga.

 Katten ble litt lei av at jeg måtte stoppe å ta bilder hele tida, så den tok seg en pause i grøfta :)




Sjekk den fine grønnefargen på mosen her!! Gørrstilig!!

Nå går det fort mot jul dere, og jeg har ikke fått begynt helt med julegavene ennå, 
hva kjøper man til folk som har absolutt alt lissom?!?!?! 
Det er utrolig vanskelig å finne på ting.
Så hvis noen i familien leser her, så legg igjen en ønskeliste!!!

Nå fikk jeg besøk så nå må jeg stikke:)
Ha en fortsatt fin søndag!!

3 kommentarer:

  1. Hei! fine bilder søs:O) Vi ønsker jo bare at du skal ha det bra:O) gla i deg, klem

    SvarSlett
  2. super fine bilder!! :D

    Og julegaveønsker...? Jeg har jo ikke så mye rart så det blir nok ikke så vanskelig ;)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder. Du er flink. Glad i deg,hilsen Mamma

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!