torsdag 10. november 2011

Fotoklubb..

Jeg har begynt i fotoklubb, vi har klubb hver andre uke. Vi har forskjellige temaer for hver gang,
jeg begynte litt etter de andre så jeg har bare vært med på en utfordring.
Igår var vi samlet og det var utrolig spennende å se hva alle de andre hadde tatt bilde av, utrolig hvor mye forskjellig en kan ta bilde av egentlig under et tema.
Til igår hadde vi tema VANN, så jeg tenkte jeg ville vise dere noen bilder jeg har tatt av temaet.






Disse bildene er tatt på Kaldvell, en utrolig fin plass å ta bilder altså.
Det var tåkete denne dagen, så det ble tøft syns jeg :)


Da vi var på klubben igår var vi ute å tok bilder av E-18, disse er tatt med lang lukketid.
Det var så utrolig morsomt, alle stod å hylte hver gang det kom lastebiler, for de har jo så mye lys hehe

 Her kom det en legebil og det ga tøffe blå prikker på bilde.


Her kom det en lastebil med bred last, så den hadde blinkene gult lys, det synes jeg også ble litt tøft.

Ha en fortsatt fin dag :)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg søs! Fine bilder du har tatt, stilige de vi tok på broa i går. Ha en fin helg, klem

    SvarSlett
  2. Takk for det:) Ha en fin helg du også!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!