søndag 6. november 2011

Søndag igjen...

Ukene går altså så fort, føler tiden bare flyr..

Idag er det søndag og idag er to uker siden jeg tok den siste røyken :):)
må si det går overraskende bra.
Er absolutt ikke så ille som jeg trodde, men er nok mye hjelp i Champix tablettene.

De siste dagene har jeg holdt på med opprydding, nå er det tid for litt storrengjøring 
og da ommøblerer jeg på litt her i huset.
Interiør er noe jeg er utrolig glad i, men desverre så har vi alt for lite hus for alt det jeg ønsker meg.
Tror nok mannen syns det er like greit, men er ikke helt enig.
Huset er igrunnen allerede altfor fult.

Men idag vil jeg vise litt av badet mitt,
jeg har vært på ikea og kjøpt ny kommode i hemnes serien, 
og litt nye blomster og dilldall :):)



Idag har jeg laget hjemmelaget hamburgerbrød, tenkte vi skulle ha hjemmelaget hamburger til middag idag,
knallgodt er det og metter jo ti ganger mer.


Her er oppskriften hvis noen vil ha:

50g gjær
5dl vann
2dl olje
2ts salt
14 dl mel

Disse skal heves i 30 min, så deles i ti, så bakes ut til runde, flate boller.
Så heves 30 min og stekes på 220 grader i ca 12 min.

Jeg har valgt å bytte ut halve melet med grovt hvetemel, for å få de litt sunnere iallfall:)

Nå skal jeg fortsette ryddingen.
Ha en fortsatt fin søndag folkens:)

1 kommentar:

  1. Hei på deg lillesøs! Så koselig på badet, den kommoden var fin. Og flott pyntet. Hjemmelaget hamburgerbrød og hamburgere hadde smakt veldig godt nå. Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!