mandag 31. oktober 2011

Ny uke, nye muligheter....

Idag måtte vi opp kl fem, mannen skulle være tidlig i lillesand med lastebil,
og snill som jeg er så står jeg alltid opp sammen med han å lager kaffe og niste til han:)

Når han reiste fikk jeg selvfølgelig ikke sove igjen så jeg tente disse lysene i stua og
kokte meg litt kakao, som jeg satt og koste meg med.
Senere fikk jeg koselig besøk av en venninne, så vi tok beina fatt å gikk oss en tur,
utrolig godt i dag, var veldig fin temperatur og utrolig gøy når man har kamera med
og kan få tatt noen tøffe bilder.

Viser dere noen av bildene jeg tok..


Bildet i midten er fra reddalskanalen.

Imorgen blir det en liten tur med min kjære søster og min kjære mamma,
gleder meg:)

Ha en fortsatt fin kveld..

1 kommentar:

  1. Flotte bilder:O) tenker jeg må bli med deg en runde der. Det blir kos i morra. Uff og hufff det er opp litt tidlig da. God natt klem fra meg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!