søndag 30. oktober 2011

Søndag...

...snart ny uke, og nye muligheter.

På fredagskvelden satt jeg å redigerte på noen av bildene jeg tok tidligere på dagen.
Så her kan dere se noen:)





Utrolig hvor fort tiden går når man setter seg ned med redigering.
Timene flyr rett og slett:)

Nå har jeg sluttet å røyke, så da er det igrunnen veldig godt å ha noe å sette fingrene i,
så jeg får tankene over på noe annet.
Idag har jeg vært røykfri i 6 dager, og det går faktisk ganske greit,
men går vel enda lettere etterhvert da:)

Idag skal vi i bursdag til min kjære mamma og min kjære nevø,
mamma lager middag, og det er virkelig den beste maten en kan få:)

Ha en fin søndag godtfolk:)

3 kommentarer:

  1. Kule bilder:O) Redigering tar veldig lang tid, og tiden går alt for fort. Så du mener mammas mat er best;O) Det er den jo også da. Iallefall sursteik og det skal vi ha idag, jeg gleder meg. Kos deg uten røyk, så flink du er <3 Klem

    SvarSlett
  2. Flink du er med røyke slutt Eirin! :D
    Stå på ! hehe
    Hilsen Elløøøøn

    SvarSlett
  3. ohyess... liker traktorvei bildet :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!