torsdag 15. mars 2012

Tur..

Igår gikk jeg og ei venninne tur her i Grimstad, først noen ærender i byen og så gikk vi opp på Fløyheia,
fjellet som ligger bak Fuhr bygget.
Vi hadde med oss vann og knekkebrød som vi koste oss med oppe på heia.
Og selvfølgelig kamera:) Så jeg vil vise noen av bildene jeg tok, og jeg har redigert de.

Jeg fant også et skriv om denne turen på nette som jeg legger med her :










Det var helt nydelig når vi kom på toppen der, med den fine utsikten og så fint vær.
Kunne sittet der i mange timer, men vi måtte nå ned igjen da.
Jeg måtte hente bilen til mamma så min kjære kunne få byttet pære for ho, og så vaska jeg bilen ho sin i samme slengen :) Så fikk jeg jaggu litt aktivitet der også=)

Igår kveld var det fotoklubb, og det er alltid like morro!!
Sist gang det var fotoklubb var jeg på evjeklinikken, så jeg fikk ikke vært med,
og det var veldig dumt for da tok de portrett bilder av hverandre, og de var knallfine:)
Litt misunnelig på de der, men det kommer vel flere sjanser til å få tatt portretter.

Nå tenkte jeg at jeg ville få gjort litt rent her hjemme, før jeg går meg en tur.

Ha en fantastisk fin torsdag alle sammen:) 

3 kommentarer:

  1. så fine bilde det ble eirin!!! neste tur blir til binabben!!! hehe

    SvarSlett
  2. Flotte bilder:O) Ut på tur aldri sur...Vi må nok ta noen portrett bilder en dag:O) Stilig det bildet med flyet. Det kan du ta og bli med på himmelsk i dag. Kos deg, klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!