onsdag 14. mars 2012

Midt i uka #5


Igår var det helt nydelig vær her på sørlandet, jeg var ute i hele går og stelte med ting.
Fikk vaska bilen gjorde jeg også :)
Utrolig deilig!

Da kvelden begynte å nærme seg gikk jeg inn, og da jeg så ut av vinduet var det helt fantastisk himmel.
Se bildene under.

Med dette bildet under her deltar jeg på fotoutfordringen på Skipperfruas fotoblogg.
Se flere midt i uka bilder her.

Nå fikk jeg besøk, så får skrive litt mer neste gang!
Ha en fantastisk flott onsdag alle dere søte mennesker der ute :)



Stor klem fra meg!

3 kommentarer:

  1. Kjempenydelig bilde, av en flott himmel. Takk for at du ble med på utfordringen. Kos deg i dag, klem

    SvarSlett
  2. Vakkert å se! Det er slike stunder en bare må nyte!-Margit-

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!