lørdag 3. mars 2012

To uker med min nye livsstil...


I to uker har jeg vært på Evjeklinikken nå.
Det har vært to lærerike uker med livsstilsendring.
Jeg har truffet mange helt utrolige mennesker, og vi har rett og slett hatt det kjempemorro.
Kunne ikke kommet i noen bedre gruppe enn det jeg kom i der oppe.

Vi har gått igjennom kost og trening hver dag, så nå må jeg lære meg å praktisere det hjemme før jeg skal opp dit igjen i mai, og dette skal gå veldig greit håper jeg.
Jeg har en helt fantastisk samboer som støtter meg og er veldig positiv til det jeg skal igjennom.

Etter to uker der oppe har jeg tatt av meg 3 kg og det må jeg si meg ganske fornøyd med, 
så vi får satse på at det går like greit hjemme så jeg kommer en del ned før jeg skal treffe de fantastiske folkene igjen:)

Nå skal vi kose oss med sunn og god mat her hjemme, og kanskje en film senere.
Ha en flott lørdagskveld til alle dere som leser her :)

2 kommentarer:

  1. Så god du er:O) Godt å høre at du har hatt det morro, da går også ting lettere. Kos dere, stor klem

    SvarSlett
  2. Så flott Eirin, kjekt å høre :-) Du er flink. Kos deg masse og masse lykke til. Klem fra tante Siv

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!