torsdag 19. januar 2012

Kaldvell igjen :)

Kaldvell er en fantastisk plass å ta bilder.
På tirsdag ringte min søster å spurte om vi skulle ut å ta bilder, 
og selv om jeg var litt daff så er det jo nydelig å komme seg ut, 
så vi tok oss like greit en tur til kaldvell.
Der har vi jo vært noen ganger før, men denne gangen tok vi oss en tur i turløypa,
og da kom vi opp til noen stemmer hvor det var utrolig fint.
Så dit må vi tilbake å ta bilder en annen dag, for det begynte å bli mørkt når vi kom oss opp dit.
Her er noen av bildene jeg tok:






Min søster er litt mer nøye når hun skal ta bilder enn det jeg er, har ikke tålmodighet.
Så mens jeg sto og ventet ho så ble det en del bilder av skyggen min.








 Her er bildet av kjempeeik.
Eika står for styrke og utholdenhet.


Tusen takk til min kjære søster for en utrolig morro tur.
Og ha en fin dag videre alle sammen.
Legg gjerne igjen en kommentar :)

3 kommentarer:

  1. Hei lille venn! så flotte bildene ble:O) du er god. Ser du har forandra bloggen også, det ble bra. Takk for en fin tur, vi tar snart en ny:O) kos deg klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder i vakre omgivelser!

    SvarSlett
  3. Fine bilder, fekk lyst på en skautur når jeg så de :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!