fredag 20. januar 2012

Hasseltangen

Idag har jeg, mamma og min søster vært en tur på hasseltangen for å få tatt noen bilder.
Det var utrolig fint vær idag, litt kaldt da, men kjempedeilig å komme seg ut i frisk luft.

Her er noen av bildene jeg tok:











Når vi var ferdige, gikk vi hjem til mamma for å styre litt med photoshop.
Er så koselig å samles for å holde på med sånn, så kan man få litt tips og hjelp av hverandre.
Jeg har ikke fått prøvd photoshop før idag, og har ikke fått redigert noen bilder der ennå,
men det kommer :):)

Til nå har jeg brukt photoscape, veldig enkelt og greit.

Ha en fin helg alle sammen, og takk til mamma og Ingvill for en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder du har tatt:O))) selv om du er litt utolmodig;O) Og takk for koselig dag. Klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er. Fine bilder fra ett av mine yndlingssteder :))God helg :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!