tirsdag 13. desember 2011

Tida flyr....

Går  litt lang tid mellom hver gang jeg blogger, men tida flyr og jeg er litt dårlig til å sette meg ned med datan, men nå er det snart jul og da skal jeg få bedre tid:)

Igår hadde jeg bursdag, så min søster, mamma, bror, svigerinne, nevø og nieser overraska meg med mat og dessert og kos. Var så utrolig koselig:)
Min kjære kom hjem med noen fine roser til meg, jeg sa igår at det eneste jeg ønska meg var roser.
For det har jeg aldri fått av han før, også vil jeg heller at vi kan bruke litt penger på å reise av og til istedet for gaver hele tida.
Her er rosene:


Når familien hadde reist tittet jeg ut og der så jeg den fine månen.



Ikveld skal vi har fotoklubb igjen, og tema for denne gangen er skygge,
her er noen bilder jeg har tatt med skygge:


Gleder meg til å møte de andre ikveld og se hva de har funnet på siden sist:)

Nå er det sju uker siden jeg slutta å røyke, blir litt skuffa når jeg tenker over det, føler det iallfall er et halvt år siden, men jeg er stolt over meg selv uansett!! :):)

Ha en fortsatt fin tirsdag!

1 kommentar:

  1. veldig koselig å komme ut til deg på mandag. Flotte bilder av månen. Og takk for i går. Klem fra meg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!!